Queenmachine Århus18 Foto Thinkalike 1920 1980

Barselsvikariat: Digital marketing og SoMe manager

Brænder du for kultur og fede liveoplevelser? Er du vild med markedsføring på digitale platforme? Vil du være med til at ramme Musikhusets op mod 1 million gæster med vedkommende og relevant kommunikation?

Vores dygtige marketing-kollega skal på barsel. Vi søger derfor en barselsvikar, som har lyst til at gøre Musikhusets markedsføring og kommunikation nærværende, vedkommende og interessant.

Du bliver en del af Musikhusets PR- og marketingafdeling, der skal sikre billetsalg og vedkommende kommunikation af de mere end 1.500 liveoplevelser, der hvert år foregår på husets 10 scener.

Om jobbet

Du får ansvaret for vores sociale medier og digital markedsføring, som er en væsentlig del af kundernes digitale rejse i Musikhuset. Du bliver en del af en stærk og succesfuld kommunikationsafdeling på fire personer, der arbejder tæt sammen med bl.a. vores programafdeling.

Det kræver at du:

  • Kan drive effektfulde sælgende digitale kampagner på tværs af kanaler
  • Kan skabe fortsat vækst på vores hjemmeside
  • Er effektiv med vores digitale annoncering på Facebook, Google m.fl.
  • Er skarp til at analysere og optimere digitale kampagner ud fra relevant data
  • Kan eksekvere imødekommende og effektive sociale mediestrategier for Facebook, Instagram og Linkedin

Din profil

  • Du har en relevant videregående uddannelse indenfor markedsføring eller kommunikation eller tilsvarende erfaring.
  • Du mestrer relevante digitale værktøjer
  • Du er vant til at arbejde med data og eksekvere kampagner, der sælger
  • Du har flere års erfaring med digitale medier og værktøjer
  • Du er selvstændig, men har fokus og respekt for teamet
  • Du er passioneret omkring musik, scenekunst, kultur og oplevelser
  • Du brænder for at skabe oplevelser, der overstiger gæsternes forventninger

Løn og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.

Ugentligt timetal: 37

Der er tale om en tidsbegrænset stilling i perioden 23.05.2022 til 31.05.2023.

Hvis du vil vide mere

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til marketing og SoMe manager, Maria Josephine Hansen på hjoma@aarhus.dk

Ansøgning

Klik på linket nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.

Ansøgningsfrist: 16.05.2022 kl. 12.00

Vi forventer, at 1. samtale finder sted den 18.05.2022. Evt. 2. samtale finder sted den 20.05.2022.

Forventet ansættelsesdato: Hurtigst muligt

Søg stilling

Om Musikhuset

Musikhuset Aarhus er Nordens største musikhus og bliver hvert år besøgt af op mod 1 million gæster. Med storslået akustik og smuk arkitektur danner husets seks sale og 10 scener ramme om mere end 1.500 årlige arrangementer.

Musikhuset sælger ca. 350.000 billetter årligt og har yderligere 150.000 gæster inde til gratis arrangementer.

Musikhuset byder på oplevelser for enhver smag. Børneforestillinger, koncerter, musicals, comedy, dans, teater, opera, filmkoncerter, symfonikoncerter samt møder, events og konferencer for erhvervslivet.

Musikhuset er også hjemsted for Aarhus Symfoniorkester, Den Jyske Opera, Det Jyske Musikkonservatorium, Teaterhuset Filuren, café Johan r og Brasserie Maestro.

I Musikhuset er vi 55 fastansatte medarbejdere.

Musikhuset Aarhus er en forvaltning under Aarhus Kommune.

Søg stilling

Kontakt

Thomas Jensens Allé

8000 Aarhus C

Tlf.: 89 40 90 00

musikhusetaarhus@aarhus.dk

 

Musikhusets åbningstider

Hold dig opdateret

#musikhusetaarhus #musikhuset #lifeislive

Forstærk kontraster
Læs mere
Der er ingen resultater som matcher denne søgning. Søgning fejlede