Store sal
31/01-2021

Musikhuset hitter med hemmelige koncerter og er klar med ny livestream

Koncertrækken Secret Places er særdeles populær hjemme i stuerne. Nu præsenterer Musikhuset en lille og lokal sensation til den næste livekoncert.

Sofagæsterne strømmer til livestreaming, når Musikhuset skruer op for musikken og byder indenfor til Secret Places-koncerter. De to første koncerter er blevet set af 60.000 og mødt med en overflod af kærlige og begejstrede beskeder i kommentarsporet.

Nu er Musikhuset klar med den tredje koncert i rækken. Denne gang er det en af landets mest populære musikere, der giver et skud livemagi fra et hemmeligt og endnu ukendt sted i Musikhuset. Den 7. april kl. 20 står Poul Krebs klar til at bringe små musikalske sensationer hjem i stuen til alle livehungrende musikelskere.

”Poul Krebs har under coronaen gjort sig bemærket som en af de musikere, der har været allerbedst til at finde kreative løsninger og skabe forbindelse til sine fans digitalt. Med livskloge sange, spilleglæde og stor charme føler man sig altid hjemme i Pouls selskab, og vi glæder os til at præsentere ham til Secret Places i Musikhuset”, siger Musikhusets kunstneriske chef, Jeppe Uggerhøj.

Secret Places er navnet på en koncertrække, der består af livestreamede koncerter fra hemmelige, skæve og overraskende steder i Musikhuset, hvor publikum normalt ikke har adgang.

Koncert fra køkkenet eller tagterassen?

Musikhuset er 35.000 m2 og har 500 forskellige rum. Der er altså masser af hemmelige steder og potentielle scener at vælge imellem. I ugen op til hver koncert kan publikum via Musikhusets facebookside stemme om, hvor i huset den næste koncert skal streames fra.

Tidligere har Ida Corr givet koncert fra Snoreloftet 30 meter over Store sal, og Lau Højen spillet i ventilationsrummet under Lille sal. Til koncerten med Poul Krebs kan publikum være med til at bestemme, om koncerten skal streames fra Musikhusets køkken eller tagterrassen, der ligger lige for enden af Aros' regnbue med smuk udsigt over byen.

Secret Places koncerterne kan opleves live via Musikhusets FacebookInstagram og YouTube-kanaler. Koncerterne bliver efterfølgende lagt op på Musikhusets hjemmeside, hvor alle kan nyde dem, når de har lyst.

Koncerterne gennemføres med støtte fra Spar Nord Fonden.

Tilmeld dig begivenheden på facebook her.